Tuesday, August 9, 2011

Saya nak hadiah dari Ketawariang ^__^

salam. harini jom kita mintak hadiah dari Ketawariang. hehe
Ketawariang nak bagi blogger-blogger giveaway la :)
before nak dapat giveaway, Miss Ketawariang suruh accomplished 2 task.
first task,
Miss Ketawariang mintak bagi pendapat pasal blog dia.
pe yang aku nak cakap is blog Miss Ketawariang ni sangat simple.
mungkin boleh tuka backgound or layout kepada yang lebih sesuai.
harap komen ni komen yang membina dan dapat membantu Miss Ketawariang tok upgrade blog :)

second task,
Miss Ketawariang mintak letak gambar senyum and kenapa kita senyum time tu.
ok.........
mane gambar aku??hehehe
aku yang hujung kanan tu.
seeee tengah senyum kan??
hehehehe.
kenape aku senyum??
aku n adik laki n adik perempuan n sepupu aku hepi dapat datang Serawak!!
hehe.tu kira first time la datang Sarawak sebab kitorang g kenduri kahwin makcik aku belah lelaki.
laki dia orang Sarawak
lepas tu selamber je ktorang snap pic dalam rumah pengantin lelaki.
batak sebab fisrt time sampai Serawak!hahaha

jadi,sape2 yang nak join boleh singgah blog Miss Ketawariang
ni beliau punye giveaway because of 4th anniversary blog dia.
guys,jom join ramai2.
kasi meriah sket!
mane tau bertuah ke ^___^

4 comments:

Alif Haris said...

hehe rajin ko join GA :)
tgk r nnt kalau aku rajin heheh

ChocoStrawberi said...

hehe.sje2 la join ;)

ketawariang said...

thanks join... :)

layout blog tu mmg nak simple... :D

tapi who knows nanti saya tukar layout lain kn...

ketawariang said...

PENGUMUMAN!

memandangkan GA telah mempunyai sponsors,syarat GA ini telah ditambah....
sila follow dan like fan page yang di state dekat atas...

pls let me know bila penambahan syarat telah dilakukan...

thanks!