Monday, August 8, 2011

follower ke 1955 :D

salam semua.wuuuttttt. wuuuttttt.tajuk nak kasi gempak je. hahahaha
korang asal?? jeles ke follower aku da 1955??grrrr~
saba naa. jangan mara. pose2!! hahahaha

sebenarnye,aku jadi follower yg ke 1955 kt blog 
ekelehhhh. keco la plak =.='

oit2!! sape hangpa nak kata aku keco?? 
bdw,no ni sangat bermakna untuk aku tw!
kalau korang baca dari belakang no tu,akan jadi macam ni- 5591
btol x????
haaaaa. tu bufday aku. hahahaha
so aku rasa no tu sangat bertuah and cantek! :)
jangan mara guys :P

p/s:nampak beno keco tak bertempat =.='

13 comments:

Unknown said...

happy belated birthday :D

ChocoStrawberi said...

@FYA:hahaha.mcm bru bufday plak kn :P

Unknown said...

wah..jadi follower kt blog kak mimi ea..hhehehe btw, straberi lg tua dripada ayie lh nie..kehekhe

ChocoStrawberi said...

@cucu umie:hahaha.a'ah.follower kt ctu.huhu.bru 1st tym singh blog dy.bdw,tue brape bulan je ok!haha :D

rafina mimi abdullah said...

hepy belated besday adik.. :) thanks ye dah jadi follower kat blog akak..sebagai balasan akak follow sini juga.. :)

rafina mimi abdullah said...

akak nak ajak adik join segmen ni..tutup malam ni jam 12..hehe..

JOM TAYANG BAJU RAYA'

anez zamri said...

takpe nanti tercapai gak follower 1955..hehe :)

ChocoStrawberi said...

@Mrs.Yie:thanks kak.hehehe.ttbe rse mcm menarik no tu :D

@sweetLikeWhat:huhu.nk dpt follower 1955 tu lmbt lg rsenye :P tggu akak pormotekn ;P

Ken Wooi said...

banyaknya followers :)

ChocoStrawberi said...

@ken:hehe.ni follower blog org len.huhu

Alif Haris said...

dah tawu lama da .. bo0o
hahaha

K said...

hehe, saspens jek :P

ChocoStrawberi said...

@alif:hahahah.ko memang la tw.sebab same dgn bufday mak ko en?? ;p

@sergeant keroro:hahah.jgn mara naaa XD