Saturday, May 7, 2011

makin bulat

malam! n assalamualaikum ^_^

lagi berapa hari je eden nak duduk rumah..
pasni eden kne keluar rumah da..
eden kena ikut husband eden..
eden nk bernikah hujung minggu ni..

:'( :'( :'( :'( :'(

tuan puan,,dato datin,,pkck mkck,,kakak2 abang2,,adik2,,
jgn percaya kata2 kat atas tadi ea :)
sebenarnye lagi berapa hari je aku nak duduk kt rumah..
cuti sem da nak habes n isnin ni kena sambung berjihad balek..
huhu..pasni aku ade short sem selama 2 bulan..
tak tau la nanti ade masa nak update blog ke tak..haila~~

pe yg aku perasan,,minggu pertama aku kt rumah,,pipi aku bulat..

owh man!!mengapa begitu sihhhh..haha
maybe sebab tym 2 baru nak start cuti n before that kt uia makan banyak sangat..
makan sebab tertekan nak exam kot..hehe

minggu ke2:
minggu ke2 cuti ni aku bertekad nak kuruskan badan and tak nak bagi pipi bulat..
terlebih bulat x comel plak..hahaha
aku dapat inspirasi nak kurus dari blog ni-fyna here!:tips kurus

tengok cara dia kurus memang bes..
memang berkesan la kt diri dia..
semangat aku nak kurus!!!hahaha..x boleh blah..

minggu ke3/minggu terakhir di rumah:

time ni minggu parents aku dapat gaji..
korg rasa pe yg aku buat??
melantak makan la!!hahaha
adehhh..mle2 makan besar sebab abang aku dapat gaji..
then esoknye plak makan besar lagi sebab nk celebrate bufday aku yg akan datang(skrg ni da lepas la)..kebetulan adik aku yg skolah asrama balik..
esoknye selepas esok,,parents aku balik kg and bawak balik durian dari kg..waaa kenduri durian!!bes!!
esoknye plak,,adik aku yg lepas spm plak dapat gaji..then dy plak belanja makan..hepi2!!haha
hari ni plak,,aku makan tengah malam..
persoalannye,,mane diet aku ni??ni nak balik uia,,muka makin bulat balik..adoiii~~
bulatnye muka dia..tp comel xpe la kan..aku??comel x??haha



ble la aku nk kurus..haishhh..balik uia,,makan je nnt :P










No comments: