Sunday, March 6, 2011

OK~BLE DIA DA MEMBEBEL =.=

haaaa..sume.. :)

ceq nk habaq kt hangpa sume..ada la sorg nih,,ble ceq bg dy ckp dlm tepon,,mulut dy mengalahkn aku..hahahahaha..

dia punye membebel cm mulut murai..potpetpotpetpotpet..bla..bla..bla..hahaha..

ble aku bg tzkirah 1 minit,,dy bls blek kt aku tzkirah 10 mnt..mashaALLAH..ank spe la ni..ish3.. ^^,

ha..ble tang part menyanyi dy dtg,,10 mnt nyanyi pon x ckup..ade la t dy soh dgr lagu ni la..lagu tuh la..dy nyanyi sana la..dy nk nyanyi sini la..memg aku la pndgr radio rosak dy uh..bek kn aku nih jd pendengar setia dy~~ :)

then,,ble bab membuli,dy memg no 1 in the WORLD..ok..klu 10 mnt bork,,1o kali dy akn knekan aku..fine~~aku GEMOK,,aku HITAM,,aku BULAT,,aku GEDIK,,aku BLA,BLA,BLA..tp aku jugk yg pling BEK kn??hahaha..aku jugk la yg dgr radio rosak tuh kn n kt aku gk tempt cte sume..huhu ;)

tp ntah la..cm ne ntah bley thn perangai dy nih..huhu..i know sume yg dy wt dlm kol uh adlh utk wt aku hepi..x bley jumpe,,yg mampu hnye la kol je..huhu..thanks dear :)
aha..x rse comey ke gmbr nih~google je ;P

yg pling pnting dlm hbgn ni ialah trust each other..lg2 tym jauh2 ni,,penting tok ade sling percye antra 1 sama lain..klu ade jodoh,,kte akn bertemu..klu xde jodoh,,it means dat there are other people yg lbey bek n ssuai utk kte..kte hanya merancang n TUHAN yg menentukan..redha ats sglanya,,i'ALLAH kte dpt rse hikmah ats sgle bnde yg terjdi..la tahzan :)

notes:we have been together for 1 year n 8 month ;)

No comments: