Monday, May 14, 2012

harini semut buat aku marah :'(

salam semua. al-kisahnye harini, semut da buat aku marah :'( huuu. pagi tadi aku g beli nasi lemak kat cafe. then  aku simpan nasi tu tok makan lunch. so aku letak la nasi tu atas meja, and aku biarkan je sebab aku nak study. aku study kt atas lantai, so aku xtw la ape jd dgn nasi aku tu. aku ingat ok je la kan. bila da habes study dlm pkul 11.30 cmtu, aku pon cek la nasi lemak aku. 

SURPRISE!!!!!!!!! 

semut buat parti kt nasi lemak aku -.-' sakitnye hatiiiiiii T_T huuuu masalahnye, bukan sikit tapi banyak gila! ade la dalam 300 semut kot. semut-semut tu pi harung kat nasi, sambal, timun,  and ayam goreng aku. semua bersemut! jenuh aku nak hilangkan semut2 tu. takkan la aku nak buang nasi lemak tu. mahal kot aku beli. adehhhh. yang mati dalam nasi tu pon ade. sekor2 aku kena buang.


 sian nasi lemak aku.timun2 memang aku buang da :(
sori semut. terpaksa bunuh ko.


last-last, bila da selesai membersihkan semut, aku pon makan nasi lemak+ sambal+ayam goreng dengan tak lalunye. aku rasa banyak je semut da masuk dalam perut aku ni. huuu. habesla aku. hilang ape yang aku study pagi tadi. orang kata makan semut cepat jadi lupa. betul ke??? aku pon x tw. huhu

7 comments:

Rara said...

oloo ciannye...

fatynhaneey said...

ciannya ..

Miss N™ said...

oo..sebab tu sedeyy...!

xpelah, rezeki semut tu, lepas ni kena hati2lah..

ChocoStrawberi said...

@iera n @atynhanEey: huuu. sdey :(

@cik nur: memg rezeki semut la hrni :)

Unknown said...

owh kesian ni namanya tak de rezeki sabar ye :)

Munira Yaakop said...

xpe2...sabar2.nti2 nira blnja nasi lemak byk2 erk..jgn sdih2 tau =)

ChocoStrawberi said...

@paripariputih:huhuu.memang kne sabar sgt td.


@Ira Nira: yeayyy!!!t ade org blnje :P