Thursday, May 3, 2012

about last two weeks

salam semua.petang2 mcm ni aku nk story pe yg aku buat sepanjang 2 minggu yg lalu.actually petang ni sultan pahang datang msjid UIA Kuantan ni tw.perasmian untuk pertama kalinye.hehewwww~sat lagi aku nk p.ade mkn free.jom2! :D haha.ni gmbr msjid uia kuantan.

jadi 2 minggu yang lepas(20/4/2012), budak batch aku CTS 101 merangkap member2 sekelas telah mengadakan running man batch+ birthday party. penat gle sebab kne lari satu tasik. da la da lame tak turun exercise.oppppssss. kantoi. haha. gerak pukul 7.30 ke tasik tmn bndar, then pkul 8.30 start ber"running" man. hahaha. lepas tu, sambut birthday party plak.enjoy! sat lagi aku letak gambar2 k.









then, mggu lepas plak aku n kwn aku, ida pergi ke rumah huda sebb ade knduri kawen kakak huda. ktorg berewang kt negeri sembilan selama 3 hari 2 malam. huhu. bes pglmn g kenduri rumah org len, tlong2 ape yg ptot. thanks kt fmily huda sebb sudi bg kami tompang rumah. huhu. to kakak huda: "selamat menempuh alam berumah tangga, semoga menjadi isteri yang solehah kpd suami yg soleh, ibu yang mithali kepada anak2 yang soleh solehah, semoga perkahwinan sntiasa diberkati dan bahagia di dunia dan akhirat.amiiiinnnn :)) "











1 comment:

Editor said...

senyum jer... happy jerr.. www.redlomo.com :)