Friday, October 21, 2011

sakit kepala =.='

sakit kepala.
da nak mid sem.
before midsem pon sama je -.-'
before cuti mid sem and raya haji ade 4 paper exam mid sem.
31/10-intro to statistics
1/11-mathematical method
3/11 petang- advanced calculus
3/11 malam maybe-english for academic writing(EAW)
tiap2 minggu macam nak gila
tiap2 minggu ade assignment
tiap2 hari kena buat latihan
tiap2 hari ade homework/tutorial/quiz
tiap2 hari kena belajar
dan tiap2 hari SAKIT OTAK
sape2 ade ubat tak?
tolong aku cepat~~~~

tapi harini aku da tak tahan :'(
kuatkan aku Ya Allah
aku nak tidur
aku nak rehat
hari2 yang berlalu sangat penat.


mama,sori tak wish lagi bufday 20/10/1969. saje tak nak wish. mama jangan sedih eh sebab kakak,an-an tak wish. kitorang da pakat tak nak wish. tapi minggu ni kakak balik nak buat surprise bufday mama dengan abah. umur mama da 42 tahun, abah da 44. sori jugak tak bagitau nak balik sabtu ni. da rancang dengan abang, and an-an da nak wat surprise tok sambut bufday mama abah. moga mama abah sentiasa dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, hidup diberkati, and i always pray to Allah semoga ape yang mama abah buat kat dunia ni akan sentiasa Allah berkati and ditempatkan di syurga kat akhirat nanti bersama golongan orang2 yang beriman. mama abah is the best parents in the world. love both of you :) thanks sebab susah payah jaga and besarkan 7 orang anak :D


1 comment:

Anonymous said...

tido je...pehal study penat2 till badan xsihat.there's a tyme u need that rest.bdn bukan robot taw2 :)