Saturday, September 24, 2011

income sem ni da masuk

salam to all.sori sangat2 sebab da lama tak online.agak busy sket subjek sem baru ni.at the same time,bilik baru ni plak tak dapat wireless.grrrr~


post aku kali ni aku nak bgtw yg duit jpa untuk sem1 2011/2012 dah pon masuk :D alhamdulillah.sbnrnye duit masuk dri hari selasa klu tak silap.huhu.tp bru sempat post hrni.aku tgok org masuk blog aku ni sebab ramai sgt yg search psl duit jpa ble nk masuk.hoho~
seee.sume tgh tggu ble duit jpa nak masuk.huhu.sabar ye klu ade sape2 duit dia tak masuk lg.mungkin dia ikut kos kot nak masukkan duit ni.kita tggu je la.i'Allah dpt punye :))


memandangkan duit aku da ade,target aku untuk sem ni aku nak simpan duit banyak2.no more shopping or beli blah or menghabiskan duit entah ke mana or beli benda yg merapu yang tak penting.semalam jugak,aku da simpan duit dlm asb sebanyak 1k-$$$$$$$$$$$$$.duit2~senang je ko cair.haha.then,nex target aku mcm dlm gmbr kt bwh ni.
abaikan gmbr yg terlebih besar ni =.=' tapi en,yg target 2012/2013 tu cm tak sure je lg.hahahaha.adoi~ape ni buat target mcm ni.hahah.doa2kn lah aku ye.kalau rezki ade,i'Allah.struggling 4 ur own future.masa depan itu penting!study,do ur best and have a good life dunia and akhirat.amiiinnn~


k bye.aku nk study di petang yg bosan ni.lalalala~salam ^_~

No comments: