Wednesday, January 19, 2011

Pasal JUARA LAGU..

salam.... tetiba ade idea plak ari ni nk update blog... untuk pengetahuan sume, blog ini dikendalikn olh 2 orng.... tp mslhnye 2-2 orng x de idea nk update blog.. hahaha... ape la... tp mmg susah kot nk cri idea... ayt pon kene jd mcm sasterawan bru bley update blog..... 
cite len plak...

Jom cite pasal juare lgu ari tu...



selepas abs nye juare lgu ari tu, ramai gle orng x puas ati tntg kemenangan ana rafali...
sedangkn ramai gk yg ckp faizal tahir or black adalah plhn utama yg patot mng tym tu...






erm........
tp bg aku vokal yg plg best ialah black n lgu die bwk pon bes gk... tp da bkn rezeki die nk mng juara lgu tu...
faizal tahir pon mmpunyai vokal yg mantap...
tp ramai gk yg comment yg juri tu x adil... btl ke???????
da name juri.... x kan la orng nk plh juri yg cikai2...
hahaha.....

konfem2 la juri tu lg profesional....
mesti ade sbb tertentu diorng plh ana rafali sbg juare untk ajl kali ini....
ana rafali pon mmpunyai suare yg sdp gk...

kalo x die x jd penyanyi skrng...(bkn nk ckp aku sokong ana rafali 100%)
tp ape2 pon aku nk ucapkan tahniah untuk ana rafali....
semoga die maju dlm dunia hiburn ni tanpe mmbuat bnyk kontroversi...
last but not least...(hahaha... ayt nk power je...)
aku mmg minat faizal tahir since die dlm kmpln mirwana lg... n also black sbb diorng ni mmpunyai vokal yg mantap... 

papehal pon 'MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA'..... 

'MALAYSIA BOLEH'






3 comments:

Unknown said...

black-sofea jane~~ :) haha.nme aku tuh.

MMG said...

mula2 ajl..phtu majulah sukan tuk ngr.apakah??

Unknown said...

hahaha.ak pon xtw.daos yg wt weh.