Tuesday, April 10, 2012

natural~





i want to be myself
suka hati aku nak buat ape
aku da malas nak layan
dari dulu sampai sekarang,sama je perangai
mula-mula boleh tahan lagi
lama-lama sebab da selalu buat,aku jadi malas nak layan
lantak hang la nak buat ape
bak kata kawan aku,"do u care??do I care??we don't care"
haha.style kan??
bukan aku da tak peduli langsung
tapi aku da penat layan orang yang macam ni
kalau tak sakit kepala pikir,tak pe
masalahnya buat aku sakit
aku akan buat cara aku,be natural
tak perlu la nak ikut cara kau lagi and seumpamanya
sekian.

Thursday, April 5, 2012

aksesori baru

saya ade riben baru
tuuuu
yang warna merah hati polka dot tu :)
tuan saya belikan
baiknye hati dia :P
dalam gambar ni saya nampak cantik kan??
pandai tuan saya edit gambar saya ^_^
padahal kaler da nak mcm belacan da.huhu
tuan saya kate,
"fifi, kalau kamu boleh pakai baju,saya nak jahitkan baju kamu sendiri'
waaaaaa
tuan saya nak belanje baju baru la
tapi saya tak pakai baju
jadi,tuan saya kate tak payah la baju baru sebab saya memang tak pakai baju
ok.............
saya sedih :'( 
tapi saya bersyukur
selama 2 tahun 3 bulan,akhirnya saya ade riben baru
*mood:hepi!!!! :D *
ala
bersyukur je la
huhu
walaupon tuan saya ade anak2 angkat yang lain yang dia baru dapat macam angry bird ke,ape ke,
saya tetap no 1
saya tetap jadi teman setia no 1 tiap2 malam
hoooorayyyyyyyy!
saya menang!

THANK YOU TUAN SAYA YANG BAIK HATI :) :) :)

Saturday, March 31, 2012

sudah pukul 3.30 pagiii

tiga jam yang lalu:
da pukul 12 ni.kena cepat-cepat siapkan marketing 
ni la case study marketing aku.

sekarang:
da pukul 3.30 pagi,tapi still tak siap-siap lagi.still banyak research kena buat and kena paham btol2 pasal case study.

tiga jam akan datang:
still menghadap laptop and tak tidur-tidur lagi sebab takut t tak terbangon suboh.


"Ya Allah,moga usahaku tidak sia-sia.amiiinnn"


p/s:u,,,terima kasih,thank you, arigato, syukran jazilan :) :)

Saturday, March 10, 2012

DISKAUN 80% UNTUK BAJU,JAM TANGAN DAN LAIN-LAIN LAGI

TAWARAN HEBAT!!!!!!!!!!
HiShop sedang mengadakan diskaun hebat sehingga 80% untuk kasut, beg tangan, jam tangan dan lain-lain lagi.

antara jenama terkenal yang terdapat HiShop ialah:

1- Jane Holli.shoes
2- Jane Holli.handbag
3- Love Soni
4- Jas. C
5- Marc Holli
6- Calvin Klein
7- Casio
8- Hugo Boss
9- Moschino
10- Seiko


selamat bershopping! :)

Monday, March 5, 2012

pelupa

salam senyum :D

perkara yang baru terjadi tadi sangatlah merungsingkan aku. tadi aku g mesin atm bank islam kat pintu pagar UIA uh. aku g situ sebab aku nak transfer duit takaful aku kat abang aku. nak suruh dia bayarkan. bila da selesai urusan,da amek resit sume, aku nak cepat-cepat keluar dari situ sebab kt belakang aku ade orang.

then bila aku da odw nak balik, tetibe ade orang panggil,"sis,sis". aku pon toleh. dalam hati aku,"dia panggil aku ke??". then dia hulur kad bank islam.O OWWWWWW~~~~ aku tak ambik pon kad atm aku tadi =.=' ayoiyoooo cik sofiyyahhhhh. malu sungguh. nasib baik bro ni jujur. kalau tak lesap la duit aku. sob3. thanks ye kt bro yang aku tak kenal tu. adehhh.

senanye banyak kali je aku jd cmni. kadang-kadang bila da beli barang, aku blah camtu je sampai tak ingat pasal baki ke ape. orang-orang yang jujur pulangkan lah balik duit aku. huhu. dapat yang peniaga yang tak jujur, sengih je dia dapat customer mcm aku. tu la dia aku ni. lately jadi je mcm ni. pelupa sungguh. moga masa akn datang tak jadi mcm ni lg. huhu

ow ye!lg satu story. hari sabtu haritu saye jumpe dia(guna saya jp.hee).
dia sebok-sebok nak jumpe saya. dia kata dia datang UIA Kuantan sebab ade intervarsity kulliyyah dentistry kt sport complex. dia ni junior saya and rapat dengan saya. dia main netball tok wakil UITM Shah Alam. alhamdulillah dapat no3. ok la kan. congratez mina ^_^ hepi dapat jumpe kamu walaupon kejap. t kalau datang UIA Kuantan lg, jangan segan-segan buat perkara tak malu mcm kte buat hritu tw. haha. thanks for the day. sayang kamu :)


k bye!nk cerita ni je~assalamualaikum ^_~